Opis
Głównym celem naszej konferencji jest poszukiwanie odpowiedzi na pytanie: jaka jest wartoŚć kreatywności w perspektywie budowania innowacyjnej gospodarki? 'Wspólnie z uczestnikami będziemy starali się znaleźć rozwiązania dla następujących problemów:
- jaka jest wartość kreatywności w obliczu wyników badań naukowych?
- dlaczego kreatywność powinna być rozwijana w procesie studiowania?
- jakie znaczenie ma kreatywność dla rozwoju i sukcesu organizacji?
- dlaczego warto rozwijać u siebie kompetencję kreatywności?
Naszymi głównymi odbiorcami będą pracownicy naukowo-dydaktyczni , ktorzy podejmują problematykę kreatywności w swoich badaniach i/lub wprowadzają innowacje dydaktyczne pobudzające kreatywność studentów; przedstawiciele firm zatrudniających kreatywnych pracowników i stosujących kreatywne metody pracy oraz rozwiązania problemów, którzy mogą wypowiedzieć się na temat tego jak kreatywność determinuje innowacyjność firmy oraz studenci i doktoranci, którzy chcą dowiedzieć się jak rozwijać swoją kreatywność.
Konferencja będzie miała zasięg ogólnopolski. Proponowany przez nas temat ma charakter interdyscyplinarny. Jest on szeroki iważny z punktu widzenia przyszłych iobecnych pracowników i pracodawców, Wydarzenie będzie trwało dwa dni, w ciągu których uczestnicy będą mogli wziąć udział w dyskusji, a także w warsztatach kreatywności.