Marketing Challenge
2012-03-13 16:53:44 | Łódź21 kwietnia 2012 odbędzie się szósta edycja marketingowej gry miejskiej „Marketing Challenge”. Całodniowa przygoda w miejskiej przestrzeni łącząca dobrą zabawę z wiedzą (nie tylko marketingową!) gwarantuje świetną rywalizację studentów łódzkich uczelni. Poprzednie edycje cieszyły się dużym zainteresowaniem studentów.
W tegorocznej edycji zespoły 3osobowe zetrą się z tematyką marketing
eventów. Celem organizatorów jest przedstawienie idei marketingu, którego
narzędziem może być event oraz sytuacji odwrotnej, kiedy podczas organizacji
eventu wykorzystywane są działania marketingowe. Bez wątpienia, jest to jeden z
przyszłościowych kierunków rozwoju sposobów komunikacji firm z konsumentami.
Uczestnicy gry będą mierzyć się będą w konkurencjach, których absolutnie się
nie spodziewają. Poza wiedzą z dziedziny marketingu, mocno punktowana będzie
kreatywność i szerokie, świeże podejście do problemów zawartych w zadaniach.
Głównymi partnerami Marketing Challenge są: PricewaterhouseCoopers, mBank,
Drywash i Filharmonia Łódzka.
Jakie są warunki konieczne uczestnictwa w turnieju?
- status studenta
- wolna, kwietniowa sobota
- zespół zwarty i gotowy do walki
- głowa pełna wykręconych pomysłów,
- energia na after party po turnieju
Zapisy na turniej ruszają na początku kwietnia.
Śledźcie nas na Facebooku! Tam na bieżąco informujemy o
przygotowaniach do gry i naszych partnerach - https://www.facebook.com/Marketing.Challenge
Więcej informacji i zapisy na wydarzenie na : www.gra.marketeam.pl
Organizatorem turnieju jest Studenckie
Koło Naukowe Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego „MarkeTEAM”. Więcej
o kole pod adresem www.marketeam.pl.
ip