CCIG to wyjątkowa organizacja w branży call i contact center, tworzona przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu z końcowym Klientem - zarówno B2C, jak i B2B. Obecnie do nowej lokalizacji w Łodzi poszukujemy osób na stanowisko Senior Team Manager.
Senior Team Manager
Miejsce pracy:
Łódź
Twoje zadania:
zarządzanie zespołem w call center o profilu sprzedażowym,
ścisła współpraca z Klientem zewnętrznym,
przygotowywanie odpowiednich raportów i zestawień,
nadzór nad realizacją i analizą wskaźników jakościowych i ilościowych zespołu,
monitorowanie wyników, motywowanie zespołu, coaching, odsłuchiwanie rozmów przy wsparciu doświadczonego trenera,
współpraca z innymi działami wewnątrz firmy.
Nasze oczekiwania:
wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
min. rok doświadczenia w branży Call Center (mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem),
wysoko rozwinięte umiejętności personalne, umiejętność nawiązywania relacji,
umiejętność analitycznego myślenia,
wysoka orientacja na cele i zadania,
umiejętność pracy pod presją czasu,
znajomość pakietu MS Office.
Oferujemy:
długoterminową współpracę,
odpowiednie wdrożenie i opiekę przełożonego na każdym etapie współpracy,
rozwój w największym call center w Polsce,
możliwość awansu zgodnie z jasną ścieżką kariery,
atrakcyjne prowizje i premie,
możliwość skorzystania z pakietów opieki medycznej, karty Multisport i ubezpieczeń grupowych,
świetną atmosferę w pracy w samym centrum Łodzi :-)
Oferta
CCIG to wyjątkowa organizacja w branży call i contact center, tworzona przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu z końcowym Klientem - zarówno B2C, jak i B2B. Obecnie do nowej lokalizacji w Łodzi poszukujemy osób na stanowisko Senior Team Manager.
Senior Team Manager
Miejsce pracy:
Łódź
Twoje zadania:
zarządzanie zespołem w call center o profilu sprzedażowym,
ścisła współpraca z Klientem zewnętrznym,
przygotowywanie odpowiednich raportów i zestawień,
nadzór nad realizacją i analizą wskaźników jakościowych i ilościowych zespołu,
monitorowanie wyników, motywowanie zespołu, coaching, odsłuchiwanie rozmów przy wsparciu doświadczonego trenera,
współpraca z innymi działami wewnątrz firmy.
Nasze oczekiwania:
wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
min. rok doświadczenia w branży Call Center (mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem),
wysoko rozwinięte umiejętności personalne, umiejętność nawiązywania relacji,
umiejętność analitycznego myślenia,
wysoka orientacja na cele i zadania,
umiejętność pracy pod presją czasu,
znajomość pakietu MS Office.
Oferujemy:
długoterminową współpracę,
odpowiednie wdrożenie i opiekę przełożonego na każdym etapie współpracy,
rozwój w największym call center w Polsce,
możliwość awansu zgodnie z jasną ścieżką kariery,
atrakcyjne prowizje i premie,
możliwość skorzystania z pakietów opieki medycznej, karty Multisport i ubezpieczeń grupowych,
świetną atmosferę w pracy w samym centrum Łodzi :-)