zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:267849

PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA (linia przychodząca)




PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA GBS

Miejsce pracy: Łódź


Sprawdź swoją kolejną możliwość w organizacji z listy Fortune Global 500. Wyobraź sobie innowacyjne możliwości, poznaj naszą satysfakcjonującą kulturę i pracuj z utalentowanymi zespołami, które pomagają Ci stawać się lepszą wersją siebie każdego dnia. Wiemy, czego potrzeba, aby wprowadzić UPS w przyszłość – ludzi z wyjątkowym połączeniem umiejętności i pasji. Jeśli masz odpowiednie cechy i motywację, aby kierować sobą lub zespołami, istnieją stanowiska, dzięki którym rozwiniesz swoje umiejętności i wzniesiesz się na wyższy poziom.

Opis stanowiska:
  • praca w contact center/call center - telefoniczna obsługa klientów (jedynie połączenia przychodzące),
  • rejestracja oraz obsługa bieżących interwencji zgłaszanych przez klientów w systemie ECM,
  • rejestrowanie pozostałych aktywności realizowanych w ramach codziennej obsługi klientów,
  • współpraca z działami UPS w celu zapewnienia najwyżej jakości obsługi klientów.

Od kandydatów oczekujemy:

  • dostępność na 3-tygodniowe szkolenie stacjonarne w Łodzi,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • mile widziana znajomość specyfiki pracy CSC,
  • dobra znajomość pakietu MS Office,
  • umiejętność analitycznego myślenia oraz wysokie umiejętności interpersonalne,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • wymagana dyspozycyjność od poniedzialku do piątku 7:30-20:00 oraz w kilka sobót w roku 8:00-16:00.
UPS dokłada wszelkich starań, aby zapewnić miejsce pracy wolne od dyskryminacji, nękania i działań odwetowych

Osoby zainteresowane oraz spełniające powyższe wymagania zachęcamy do przesyłania CV za pomocą przycisku "Aplikuj" poniżej.


PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA GBS
Główna lokalizacja: Łódź


Sprawdź swoją kolejną możliwość w organizacji z listy Fortune Global 500. Wyobraź sobie innowacyjne możliwości, poznaj naszą satysfakcjonującą kulturę i pracuj z utalentowanymi zespołami, które pomagają Ci stawać się lepszą wersją siebie każdego dnia. Wiemy, czego potrzeba, aby wprowadzić UPS w przyszłość – ludzi z wyjątkowym połączeniem umiejętności i pasji. Jeśli masz odpowiednie cechy i motywację, aby kierować sobą lub zespołami, istnieją stanowiska, dzięki którym rozwiniesz swoje umiejętności i wzniesiesz się na wyższy poziom.

Opis stanowiska:

  • praca w contact center/call center - telefoniczna obsługa klientów (jedynie połączenia przychodzące),
  • rejestracja oraz obsługa bieżących interwencji zgłaszanych przez klientów w systemie ECM,
  • rejestrowanie pozostałych aktywności realizowanych w ramach codziennej obsługi klientów,
  • współpraca z działami UPS w celu zapewnienia najwyżej jakości obsługi klientów.

Od kandydatów oczekujemy:

  • dostępność na 3-tygodniowe szkolenie stacjonarne w Łodzi,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • mile widziana znajomość specyfiki pracy CSC,
  • dobra znajomość pakietu MS Office,
  • umiejętność analitycznego myślenia oraz wysokie umiejętności interpersonalne,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • wymagana dyspozycyjność od poniedzialku do piątku 7:30-20:00 oraz w kilka sobót w roku 8:00-16:00.
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama