zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:245271

Administrator ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim



Do naszego Centrum UPS Global Business Services obecnie poszukujemy:

Administrator ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim

Miejsce pracy:Łódź

Opis stanowiska:  
  • Dostarczanie klientom niezbędnych informacji związanych z przesłanymi zapytaniami;
  • Ogólne zadania administracyjne (tworzenie raportów, zestawień etc.)
Wymagania: 
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie;
  • Znajomość języka angielskiego;
  • Umiejętności interpersonalne i komunikacyjne;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu, wielozadaniowość;
  • Umiejętności miękkie (analizowanie i rozwiązywanie problemów, podejmowanie decyzji);
  • Dobra znajomość programu MS Office.

Firma UPS wierzy, że osoba z potencjałem może się nauczyć wszystkiego, dlatego nie oczekujemy od Ciebie doświadczenia. Kluczowe są dla nas Twoje możliwości rozwoju, osobowość, odpowiedzialność i otwartość na nowe wyzwania.

Oferujemy: 
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • Ubezpieczenie na życie;
  • Plan emerytalny;
  • Prywatną opiekę medyczną;
  • Specjalny program wdrożeniowy dla nowych pracowników;
  • Dofinansowanie do karty Multisport;
  • Cotygodniową dostawę świeżych owoców;
  • Bibliotekę pracowniczą oraz wypożyczalnię gier;
  • Pracę w nowoczesnym biurowcu w ścisłym centrum Łodzi (University Business Park – Wólczańska 178);
  • Zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowisku;
  • Wykorzystanie języka obcego w codziennych kontaktach z klientami zagranicznymi;
  • Miłą i przyjazną atmosferę w pracy, sprzyjającą rozwojowi pozazawodowemu i aktywnej działalności w wielu organizacjach i komitetach, np. Charity. 

Osoby zainteresowane oraz spełniające powyższe wymagania zachęcamy do przesyłania CV za pomocą przycisku "Aplikuj" poniżej.

 
Odpowiadając na to ogłoszenie rekrutacyjne do UPS akceptujesz politykę prywatności dla kandydatów UPS.

Do naszego Centrum UPS Global Business Services obecnie poszukujemy:

Administrator ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Łódź
 

Opis stanowiska:  

Dostarczanie klientom niezbędnych informacji związanych z przesłanymi zapytaniami;
Ogólne zadania administracyjne (tworzenie raportów, zestawień etc.)
Wymagania:  

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie;
  • Znajomość języka angielskiego;
  • Umiejętności interpersonalne i komunikacyjne;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu, wielozadaniowość;
  • Umiejętności miękkie (analizowanie i rozwiązywanie problemów, podejmowanie decyzji);
  • Dobra znajomość programu MS Office.
  • Firma UPS wierzy, że osoba z potencjałem może się nauczyć wszystkiego, dlatego nie oczekujemy od Ciebie doświadczenia. Kluczowe są dla nas Twoje możliwości rozwoju, osobowość, odpowiedzialność i otwartość na nowe wyzwania.

Oferujemy:  

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • Ubezpieczenie na życie;
  • Plan emerytalny;
  • Prywatną opiekę medyczną;
  • Specjalny program wdrożeniowy dla nowych pracowników;
  • Dofinansowanie do karty Multisport;
  • Cotygodniową dostawę świeżych owoców;
  • Bibliotekę pracowniczą oraz wypożyczalnię gier;
  • Pracę w nowoczesnym biurowcu w ścisłym centrum Łodzi;
  • Zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowisku;
  • Wykorzystanie języka obcego w codziennych kontaktach z klientami zagranicznymi;
  • Miłą i przyjazną atmosferę w pracy, sprzyjającą rozwojowi pozazawodowemu i aktywnej działalności w wielu organizacjach i komitetach, np. Charity.
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama