Łódź, 28.02.2007
Włącz się do gry o karierę!
Studenci! Tylko do 13 kwietnia macie szansę wziąć udział w Career Game i wygrać etat w Digital One. Trwa kolejna edycja konkursu Career Game, zorganizowanego przez agencję interaktywną Digital One. Konkurs pod hasłem „Kreatywni na start” skierowany jest do studentów IV i V roku kierunku Zarządzanie i Marketing, zainteresowanych tematyką marketingu interaktywnego oraz nowych mediów. Patronat medialny nad akcją objęły portale STUDENT.LODZ.PL i dlaStudenta.pl, Studenckie Radio Żak oraz magazyn Slajd. Partnerami Career Game są również Uniwersytet Łódzki, Stowarzyszenie Innowatorów Zarządzania oraz Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna.
Konkurs cieszy się dużym zainteresowaniem wśród studentów. Obecnie na stronie konkursowej zarejestrowało się już ponad 100 osób z całej Polski. Co najważniejsze liczba ta codziennie rośnie!
Konkurs składa się z trzech etapów. Aby wziąć udział w Career Game należy zarejestrować się na stronie
www.careergame.pl , a następnie do 13 kwietnia rozwiązać zadanie konkursowe. Dodatkowo pierwszy etap został wzbogacony o zadanie „Wyraź siebie”, w którym studenci mogą w sposób niestandardowy zaprezentować swoją osobowość oraz kreatywne myślenie. To nieobowiązkowa część konkursu jednak ma duży wpływ na ogólną ocenę uczestników.
W drugim etapie specjaliści Digital One spotkają się z wybranymi uczestnikami, co pozwoli na zweryfikowanie wiedzy oraz umiejętności, zaprezentowanych w pierwszej części konkursu. Następnie trzech finalistów przejdzie do ostatniego etapu i odbędzie praktyki w łódzkiej siedzibie Digital One w dziale Client Service. Najlepszy z nich otrzyma etat w na stanowisku Junior Project Manager.
- O Career Game dowiedziałem się rok temu z Biura Karier Politechniki Łódzkiej. Postanowiłem wziąć udział w grze. Szczęśliwie udało mi się zakwalifikować do ścisłego grona finalistów, dzięki czemu otrzymałem możliwość odbycia praktyk w Digital One. Dziś pracuję w agencji na stanowisku Junior Project Manager w zespole zarządzającym projektami dla marki Pepsi. Wszystkich, którzy chcą mieć wpływ na własną karierę zachęcam do wzięcia udziału w Career Game – mówi Tomasz Sąsiadek, ubiegłoroczny zwycięzca konkursu.
- Szukamy młodych ludzi, zafascynowanych możliwościami reklamowymi Internetu i posiadających odpowiednie predyspozycje, aby wspierać dział Obsługi Klienta naszej agencji. W nowej formule dajemy studentom możliwość zaprezentowania nie tylko konkretnej wiedzy, ale również sprawdzamy ich miękkie umiejętności - mówi Olgierd Cygan, prezes Digital One.
Digital One
Where Internet works for effective business solutions
Agencja interaktywna Digital One powstała w 1999 roku. Misją Digital One jest dostarczanie najwyższej jakości usług e-marketingowych w sposób, który pozwoli klientom odczuć wymierne korzyści ze współpracy.
Agencja działa w sektorze B2B/C, oferując nowoczesne rozwiązania z zakresu komunikacji marketingowej w Internecie, IT i multimediów największym polskim przedsiębiorstwom oraz korporacjom międzynarodowym. Realizuje projekty dla takich marek jak: DaimlerChrysler Automotive Polska, DOM Oddział GETIN Bank SA, Hasbro, Masterfoods Polska, Pepsi Central European Group, Pepsi-Cola General Bottlers Poland, Philip Morris Polska, PZU, Quiosque, Rainbow Tours, Renault Polska, Schering Polska, Storck, Telekomunikacja Polska.
Domeną Digital One są realizacje oparte na idei Experience Economy – Ekonomii Doznań. W dobie personalizacji rynku bardzo ważna stała się umiejętność kreowania unikalnych doświadczeń dla konsumentów, dlatego agencja na tym koncentruje swoje działania.
Współpracę z klientem spółka opiera na doskonałym zrozumieniu jego potrzeb i wykształceniu partnerskich zasad pracy. Dzięki temu powstają spójne i udane projekty, integrujące wszystkie elementy niezbędne do skutecznej komunikacji z odbiorcami. Oddziały w Warszawie i w Łodzi, w których obecnie pracuje 45 osób, pozwalają lepiej odpowiadać na zapotrzebowania klientów, a także optymalizować koszty. Firma już dwukrotnie znalazła się w rankingu najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie - Deloitte Fast50. W 2005 roku dołączyła do spółek, piątego co do wielkości na świecie, francuskiego holdingu reklamowego Havas, wchodząc w struktury Euro RSCG w Polsce.
Digital One Sp. z o. o
Dowborczyków 25, Marynarska 11,
90-019 Łódź, 02-674 Warszawa,
Polska Polska
tel. (+4842) 677 14 77 tel. (+4842) 444 08 65
fax. (+4842) 677 14 78 fax. (+4842) 444 08 87
info@digitalone.pl
www.digitalone.pl