Studenci zmierzą się w grze miejskiej Marketing Challenge
2015-04-28 14:56:13 | ŁódźW dniu 9 maja 2015 r. teren Łodzi przerodzi się w pole marketingowych starć przepełnionych muzyką. Cyklicznie odbywająca się w naszym mieście gra miejska Marketing Challenge to impreza organizowana przez Studenckie Koło Naukowe MarkeTEAM.
Każdego roku trzyosobowe ekipy uczestników wykonują zadania w większości polegające na studiach przypadków, które pokazują ich w znajomość innego obszaru, łącząc dobrą zabawę z rozwojem osobistym. Pozwala to na wykorzystanie wiedzy w praktyce. Jednak, aby móc to zrobić, uczestnicy poruszają się po mieście w poszukiwaniu kolejnych lokalizacji, w których czekają na nich zadania. Nie mogą pokonywać trasy niczym innym niż komunikacja miejska i własne nogi. Co zrobić, żeby wygrać? Posiadać wiedzę, umieć zarządzać swoim czasem i zespołem, potrafić pracować w grupie i pod presją czasu, posiadać orientację w terenie oraz ogromne pokłady kreatywności i entuzjazmu.
Historia Marketing Challenge sięga 2007 roku, kiedy odbyła się pierwsza edycja konkursu. Wszystkie edycje oparte były na konkretnej tematyce z zakresu marketingu. W poprzednich latach uczestnicy zmierzyli się m.in. z zagadnieniami marketingu internetowego, eventowego, modern marketingu, a w zeszłym roku zmagali się marketingowymi wojnami. Dziewiąta edycja Marketing Challenge będzie edycją ogólnopolską, a jej motywem stała się muzyka, co odzwierciedla nazwa “The sound of marketing”.
Celem zespołu MarkeTEAM jest ukazanie uczestnikom, jak istotną rolę w marketingu odgrywają jingle reklamowe czy muzyka wykorzystywana w kampaniach firm. Dlatego też obszary tematyczne zadań dotykać będą zagadnień z zakresu muzycznych hitów internetu, strategii PR-owych wytwórni muzycznych, charakterystycznych jingli reklamowych, niekonwencjonalnych działań z wykorzystaniem muzyki oraz wszelkich innych praktyk i trendów związanych z tegoroczną tematyką gry. Dodatkowo organizatorzy chcą pokazać swoje akademickie miasto jako pełne interesujących, niestandardowych miejsc, które warto zobaczyć.
Do udziału w grze mogą przystąpić studenci wszystkich kierunków i uczelni w Polsce. 3-osobowe zespoły muszą zarejestrować się na stronie internetowej turnieju www.challenge.marketeam.pl. Rejestracja już trwa i ilość miejsc jest ograniczona.
Marketing Challenge
Łódź
9 maja 2015 r.
Więcej na www.challenge.marketeam.pl oraz https://www.facebook.com/Marketing.Challenge
ip